SLA dienstverlening

Naast het begeleiden van klanten bij ingewikkelde infrastructuur- en applicatievraagstukken, neemt Advanced Programs graag de verantwoordelijkheid op zich om bestaande IBM Power en AS/400 omgevingen op technisch en functioneel gebied te beheren.

De Managed Services dienstverlening van Advanced Programs is ingericht om 24x7x365 op maat ondersteuning te leveren met gekwalificeerde medewerkers. Op deze manier kunnen organisaties ook buiten kantoortijd ondersteund worden, zodat de continuïteit gewaarborgd blijft. Uiteraard werkt Advanced Programs op basis van een Service Level Agreement, waarin formeel de dienstverlening staat beschreven. Voor Advanced Programs is het vanzelfsprekendheid om flexibel te acteren wanneer dat nodig is, ook indien e.e.a. volgens SLA nog niet is geformaliseerd.

Door de samenvoeging van de verschillende disciplines in één ServiceDesk, kan Advanced Programs deze 24x7x365 ondersteuning bieden op de volgende vakgebieden:

  • Infrastructuur Management (IBM Power – iSeries (voorheen AS/400) – AIX – Linux)
  • Application Management (RPG, Cobol, Java)
  • Information Management:
    • DB2 inclusief DB2 Blu
    • PureData System for Analytics
    • IBM InfoSphere Information Server

Mede doordat wij ons richten op een niche in de markt, IBM Power / AS/400, ziet IBM in Advanced Programs een interessante kennispartij. Dit heeft geleid tot het verkrijgen van een officiële MSP status (Managed Services Partner) binnen IBM.

Het streven van Advanced Programs is om als partners samen te werken met haar opdrachtgevers, met één heldere doelstelling: hoge beschikbaarheid van de omgeving tegen acceptabele kosten.

Erwin Wolters

Meer weten? Neem contact op met Erwin Wolters.