Beheer met SLA dienstverlening

Een Service Level Agreement (SLA) gaat verder dan een gewoon contract. In de SLA spreekt Advanced Programs samen met haar opdrachtgever af welke garanties er worden afgesproken voor de dienstverlening. Zoals de wijze van onderhoud, de bereikbaarheid, de reactietijd en de ondersteuning bij incidenten. In de SLA staat formeel onze dienstverlening beschreven, maar wij vinden het vanzelfsprekend om flexibel te acteren wanneer dat nodig is.

Centraal in onze SLA dienstverlening staat onze 24×7 opererende beheer organisatie voor onder meer IBM Power Systems, met IBM i, AIX en Linux als operating systems. Dit maakt dat Advanced Programs organisaties ook buiten kantoortijd kan ondersteunen én ontzorgen. Uitgangspunt van de SLA is dat Advanced Programs haar klanten een hoge beschikbaarheid van de technische infrastructuur en applicatie omgevingen garandeert.

Aanpak

Door de samenvoeging van de verschillende disciplines in één Nederlandstalige Servicedesk, heeft een klant één aanspreekpunt voor alle vragen of incidenten. Wel zo makkelijk. Onze Managed Services dienstverlening is ingericht om 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar op maat ondersteuning te leveren met gekwalificeerde medewerkers. De behaalde ISO27001 certificering staat garant voor het leveren van kwaliteit.

Albert Roosenbrand Managed ServicesAlbert Roosenbrand
Business Unit Manager Managed Services

 

“Wij nemen graag de verantwoordelijk om bestaande IBM Power i-Series omgevingen op technisch en functioneel gebied te onderhouden. En daar gaan we ver in. Bij ons komt het niet voor dat een klant van afdeling naar afdeling wordt gestuurd of dat wij alleen helpen als formeel alles geregeld is. Klanten kunnen altijd 24×7 terecht bij onze Servicedesk. Ook om deze flexibiliteit kiezen klanten voor Advanced Programs.”

Onze dienstverlening

Iedere opdracht beginnen we met een analyse van uw IT-omgeving om inzicht te krijgen welke dienstverlening voor uw bedrijf het meest geschikt zijn. Vanuit uw wensen en mogelijkheden denken we mee hoe u meer flexibiliteit, stabiliteit en vernieuwing kunt inbouwen. Vervolgens bepalen we samen de werkwijze. Bovendien kunnen we meedenken over het ontsluiten van databronnen en applicatie management als ook over innovatieve oplossingen voor data analyse en data science.

Vragen of meer informatie?

Neem dan contact op met Albert Roosenbrand of bel naar 088 – 400 2300. U kunt ook het contactformulier invullen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Informatie aanvragen Advanced Programs
SLA dienstverlening Advanced Programs

Als expert van IBM Power i-Series heeft Advanced Programs de officiële Managed Services Partner status ontvangen van IBM.

Ook interessant
%s