Ontzorging IT-omgeving met Service Provider

Uw organisatie verandert. Dit vraagt om een IT-omgeving die wendbaar is en continu mee verandert. Bovendien vormt de IT-omgeving een steeds belangrijker onderdeel van uw organisatie. Een storing, vertraging of opslagprobleem heeft direct impact op uw bedrijfsvoering. Continuïteit is daarom van groot belang. Met de Service Provider dienstverlening besteedt u het beheer deels of volledig uit aan Advanced Programs. Daarmee is het voor iedere organisatie haalbaar om continuïteit te waarborgen.  

Veel IT-omgevingen bestaan uit meerdere systemen, applicaties en andere databronnen zoals Business Intelligence tools, Data Warehouses, Data Platforms en het Big Data toepassingen. Dit stelt hoge eisen aan de kennis en kunde van specialisten. Door inzet van onze monitoring services, 24×7 Managed Services en deskundige specialisten kunnen wij zowel ad-hoc als volgens een SLA het beheer volledig overnemen en u ontzorgen.

Aanpak

Wij gaan graag met u in gesprek om te bespreken hoe we u vanuit Advanced Programs kunnen ontzorgen. Vervolgens spreken we in een Service Level Agreement (SLA) samen de garanties en serviceniveaus af. Zoals de wijze van onderhoud, de bereikbaarheid, de reactietijd en de ondersteuning bij incidenten. Uitgangspunt van de SLA is dat Advanced Programs haar klanten een hoge beschikbaarheid van de technische omgeving garandeert tegen acceptabele kosten.

Erwin Wolters Data Platform Services Advanced ProgramsErwin Wolters,
Business Unit Manager Data Platform Servies

 

“De arbeidsmarkt voor IT’ers staat weer op een kookpunt. De vraag is hoger dan het aanbod. Het is daardoor een uitdaging voor veel organisaties om de juiste kennis en kunde in huis te krijgen. Bovendien stellen organisaties steeds hogere eisen aan het beheer. Ook buiten kantoortijden en in het weekend wilt u continuïteit van de IT-omgeving garanderen. Met de expertise van ons Nederlandstalige Servicedesk en deskundige specialisten kunnen we dit beheer volledig overnemen. Effectief en efficiënt.”

Dienstverlening

Onze Service Provider dienstverlening omvat onder meer:

  • Monitoren van het functioneren van de hardware, software en processen
  • Voorkomen en herstellen van operationele verstoringen
  • Aannemen en afhandelen van serviceverzoeken (incidenten, wijzigingsverzoeken) vanuit gebruikers en functioneel beheerders
  • Rapporteren over het functioneren van de softwarecomponenten en gerelateerde gebeurtenissen en activiteiten (changes, incidenten etc.)
  • Ondersteunen bij het opstellen van verbetervoorstellen ten aanzien van functioneren (performance, kwaliteit en stabiliteit) en inrichting (architectuur, infrastructuur etc.)
  • Uitvoeren van technisch onderhoud, installeren van upgrades, updates en fixpacks

Wij leveren deze dienstverlening op de onderstaande platformen:

  • IBM Cognos 10 / IBM Cognos Analytics (11)
  • IBM PureData for Analytics appliance (Netezza)
  • IBM Infosphere Information Server
  • IBM Infosphere Change Data Capture (CDC) / Change Data Delivery (CDD) / Data Replication (IIDR)
  • IBM Watson Content Analytics
  • IBM Datastage
  • IBM DB2 en Microsoft SQL server
  • Tableau Server
  • DataVirtuality Server
Vragen of meer informatie?

Wilt u gebruik maken van onze Service Provider oplossing of bespreken wat onze diensten voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan contact op met Erwin Wolters of bel naar 088 – 400 2300. U kunt ook het contactformulier invullen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Informatie aanvragen Advanced Programs
Service Provider Advanced Programs