Projecten

Bij alles wat wij doen hanteren wij twee uitgangspunten:

I. Schoenmaker blijf bij je leest.
Advanced Programs zal nooit vergeten waar haar roots liggen. Wij hebben een lange geschiedenis op het Power Platform en onze kennis en kunde vindt daar haar oorsprong. Hoewel onze dienstverlening inmiddels veel uitgebreider is dan alleen het leveren van technisch specialisten vinden wij het belangrijk om bij al onze activiteiten de brug te kunnen slaan naar waar we vandaan komen en waar we goed in zijn.

II. Doe wat je belooft, dan lieg je niet.
Centraal in de dienstverlening bij Advanced Programs staat klanttevredenheid. Een gedegen projectaanpak met voldoende pragmatisme moet daarvoor zorgen. Voor wat betreft de ontwikkeling van de organisatie betekent dit dan ook dat wij heldere keuzes maken. Wat doen we zelf en waar zoeken we de relatie op met partners.

Advies
Klanten zijn gebaat bij advies dat hen verder helpt met hun specifieke uitdagingen. Dus geen vuistdikke documenten vol theoretische afwegingen, maar een relevant en vooral pragmatisch advies waar wij ook zelf de verantwoordelijkheid voor durven dragen bij het uitvoeren ervan.

Projecten
Projecten hebben bij ons een kop en een staart en onze ervaren projectmanagers zullen transparant rapporteren over voortgang of uitdagingen. Aangezien systemen veelal jarenlang operationeel zijn is het belangrijk om bij de realisatie van een project rekening te houden met het beheer ervan, bij Advanced Programs is dit een integraal onderdeel van onze projectaanpak.

Elk IT-systeem dient functioneel relevant te zijn en snel genoeg te reageren om gebruikers te ondersteunen bij hun belangrijke bedrijfsprocessen. Onderhoud en Beheer zouden weinig zichtbaar moeten zijn voor de eindgebruikers en vooral pro-actief van aard. Uiteraard staan onze eigen medewerkers van de ServiceDesk u 24 uur per dag te woord met raad en daad bij eventuele incidenten.

Erwin Wolters

Meer weten? Neem contact op met Erwin Wolters.